Dagen D

Idag är dagen då jag ska kolla på lägenheten i vilbergen;) hoppas jag får skriva på kontraktet fortast möjligt. Synd bara att hyrestillägget lär dröja 3 månader innan man får det. Möblerna lär jag få fortare och sen får jag leva knapert i början. Hoppas inte hyran är alltför dyr... Åh, jag längtar. Martin ska sova första natten tsm med mig, sen blir det sova själv. Och perfekt med egen lägenhet för då kan jag bjuda hem folk dvs kompisar och så när jag vill^^ Nu är jag påväg till jobbet, försov mig. Så när jag stängt av klockan när den ringde så råkade jag somna, :o men det va skönt att äntligen få sova iaf. Usch så trött man är ändå. Vädret ser ju att bli fint idag till skillnad från gårdagens regn. Sol- välkommen! Men försvinn gärna när jag ska sova, okej? Blir för varmt annars. Om 3 veckor är jag 20 år. oww, det är lite läskigt. Jag är vuxen på riktigt nu liksom. Jag får göra allt lagligt som att köpa alkohol och det. Wiie^^ fast det blir nog inte lika mkt fester när jag flyttar, för dyrt. Nu är jag i nkpg, måste sluta. Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Martin

Skit kul med lägenhet, härligt ska bli med att sova hos dig första natten:) kyss, puss

2009-05-07 @ 20:28:35

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0