Where is the sun?

Summer rain...

Kan berätta att jag lyssnat på klassikern "Purple Rain" nästan hela dan.. Såå bra låt tycker jag!

Nu regnar det iaf inte, men mörkt ute börjar det bli iaf.
Jag kom hem typ kvart över 4 idag, har bara slappat mest o käkat.. Pratat i tele o suttit vid datan.. Nu vid mammas dator, för laptopen är seeg..

Jag vill ha en sånhär att dricka:



Gott som fan! Kaffe<3


Nu vill jag ha sol & värme. Vill kunna ligga i en park med mina älsklingsmänniskor o bara vara. Helst ska rastlösheten försvinna under dessa stunder.


och sen innan jag slutar skriva, vill jag bara säga:

STORT GRATTIS PÅ 18ÅRSDAGEN NATALIE HILKE! (som fyller idag)

Och även GRATTIS PÅ 18ÅRSDAGEN MARIA KILBY! (som fyller imorn)

Byebye!


Kommentarer
Postat av: Martin

Vet inte vad det är för låt, men du kan väll vissa den för mig:)

puss

2009-06-04 @ 20:43:50

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0