Sommartider!

And I love it! Druckit en cider i solen och fått en fin solbränna i ansiktet. En röd sådan. Haha Är helt flum idag. Har nackspärr och halsont. Var så himla seg idag på jobbet och det blev inte bättre av att det var precis dött på jobbet heller. Vi åt jordgubbar med glass idag på förmiddagsfikat:) gott vare!:D Nu väntar jag på bussen hem, ska duscha och packa. Min god man ringde idag och skulle messa imorn när hon pratat med försörjningstöd ang pengarna:) nu är jag gladare än igår. Apropå igår, jag var ju hemma hos Fanny och fick örhängen av na i present:) jättefina:) vi såg film och åt en massa kakor med XP Hehe. Imorn ska jag vill bolaget och inatt får jag pengar:) jippie!:d betala hyra oxå men det gör min god man:) lala livet leker! Till skillnad från igår då det sög pms, och massa ont i kroppen är inte kul nä. En annan mindre rolig sak är att en viss person dissar mig och jag vet inte vf. Saknar henne och hon måste höra av sig snart. Jag känner mig som värsta tjattjejen men va ska jag göra då? Sitta och vänta i en massa år? Rulla tummarna? Låtsas som om inget har hänt? Är det det hon vill? Glömma? Eller skäms hon? Eller har jag gjort nåt fel? Isf äre ju typiskt mig. Autism är det värsta som finns. Adhd med. Jag får ryck snart. She hates me. Jag är fan sämst på att kommunicera och ännu sämre på orden socialt samspel och signaler som normala människor förstår. Jag behöver tydlighet. Skriv ett sms, jag hatar dig , stick och brinn eller annars berätta vad problemet är. Herregud, när ni läser detta tror ni väl att jag är nån stalker eller paranoid el nåt. Desperat? Hatar detta. Nu måste jag sluta fixera mig vid henne och försöka ta tag i annat. Mitt liv tex. Flytten. Semester. Såna saker. Men mina känslor säger nåt annat och både hjärna och hjärta lyder. Nu sitter jag på bussen hem, orkar inte skriva mer, det är så meningslös. Och jag är för knäpp just nu. Gör saker som jag inte borde och är helt och hållet på väg att bli totalt borta i huvudet. Detta inlägg var det värsta jag skrivit på länge.

Kommentarer
Postat av: Martin

Det var ju inte det värsta, det var ju intressant, för du berättar hur du känner och försöker förklara vad det är för funktionshinder.

2009-06-18 @ 00:17:26

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0