Ett stort tack till pappa och mamma!

Jag är så glad! Pappa hjälpte mig att ta in två stora bokhyllor, två fåtöljer samt att han ska hjälpa mig att bära in alla mina saker och kläder:) imorn ska vi till ikea och köpa säng. Jag vill med detta inlägg tacka mina fantastiska föräldrar för allt stöd och hjälp med att flytta trots att jag inte varit så duktig. Slösade bort omkring 2000 kr på enbart alkohol och festande. Så jag har inte råd att köpa mat men mina föräldrar ställer ändå upp med mat och annat. Det kan inte jag förvänta mig sen utan då måste jag ta mera ansvar för pengar. Min god man ska hjälpa mig oxå. Förresten, hon kom och hjälpte mig bära upp köksbord och fyra stolar idag med. Hennes vän säljer dessa till mig för 500 kr. Pappa har även varit och hämtat flyttkartonger så nu ska jag börja packa. Nåt att göra om kvällarna nu fram tills lördag alltså. Jag sover ändå inte förrän efter 1 på natten ändå pga värmen. Och att ligga och svettas i sängen är inget för mig. Snart hemma då. Ska hälsa på syrrans kille som jag inte träffat än, han är hemma hos oss nu. Imorn måste jag sluta 13 för vi ska åka till ikea kl 14. Sen måste jag försöka träffa maja som fyller 19 imorn! Och på fredag ska vi till landet med jobbet och efter det blire nog hem och packa ännu mer. På lördag ska jag sova första natten i min lägenhet. Ska bara bestämma med en kompis, nämligen flera som vill sova. Jag tror nog det räcker med en såhär i början. Tog bilder förut på lägenheten, lägger in dessa senare. See ya!

Kommentarer
Postat av: Martin

Hur har du det nadja? kul att få se bilder på lägenheten:) den var riktig står och såg jätte fin^^

hoppas allt går bra nu framöver, aj då det var inte bra köpa alkohol för 2000kr. det var ett fint inlägg om dina föräldrar^^

puss O kram

2009-06-24 @ 23:34:45

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0