Can't sleep

Ligger i sängen, har läst ut en bok på två timmar, ätit 3 mackor och försökt somna. Det går inte. Klockan är snart halv två på natten och jag känner mig ensammast i världen. För att slippa ligga i mörkret med ångest så känner jag mig tvungen att sysselsätta mig med nåt och det får bli mobilblogg. Det är mörkt i rummet och jag känner mig en smula mörkrädd. Hur ska jag fixa såna nätter i min lägenhet alldeles ensam i framtiden? För vissa nätter utan sömn är fulla av ångest och nästintill panik. Vad för sorts panik vet jag inte, bara att jag kan bli mörkrädd och få konstiga hallucinationer. Att höra ljud som inte finns, se skuggor som inte heller finns. Dagar efter såna nätter brukar jag vara extra paranoid. Önskar jag hade ngn bredvid mig. Sofie? Maja? Martin? Mats? Någon? I'm afraid, sry:(

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0