Är jag blind eller?

Alltså, jag hittar inte min sminkväska! Och i morse upptäckte jag att det försvunnit mer smink som jag har för mig att jag hängt upp vid min spegel i mitt rum. Men icke då. Jag hittar fan ingenting. Saker försvinner spårlöst. Jag börjar bli både senil och paranoid för det känns som att ngn snott det för jag är helt säker på att jag hängde upp en hel del igår när jag städade mitt rum. Antagligen har jag lagt det nånsvans och sen glömt bort var. Det är ju iiiinte första gången direkt. Jag är senil! Och förvirrad så det bara skriker om det. På tal om nåt helt annat så smet Tirren igår med. Men hon kom hem lika fort igen tack och lov. Det gäller att man är vaksam när man öppnar och stänger dörrar. Kimra får absolut inte smita, hon är så liten. Och Tirren vill vi gärna behålla lite till, hon är så gammal, 12 år. Alltså, sminket var det jag skrev om. Letade i mina syskons rum, inget smink. Inte för att e skulle ta mitt smink, de har eget men förvirrad som jag e letade jag iaf för att vara på den säkra sidan. Men det är säkert jag som blivit senil och kanske glömt hos nån fast jag nästan är 100 på att det ska finnas hemma. Min magkänsla säger mig att jag inte tgt med mig denna lila sminkväska nånstans och vad gäller det andra, en svårt ögonfranskam, en brun ögonbrynspenna och en sminkpensel så är jag säker på att jag hängde upp dessa igår på en spc sminktavla bredvid spegeln igår och i morse när jag skulle sminka mig var det bara borta. Jag tror min hjärna driver med mig. Snart är jag i gusum! 10 min kvar! Pok

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0