Torsdag



(The pix is from last summer ;)

Mija är hemma hos mig, hon ska sova här inatt hos mig. Imorn ska jag till hugos med shara, danne, och adde^^ sen ska alla tre sova kvar hos mig. Natten till idag så sov Maja över hos mig. Det var mys, vi kollade på tv o käkade godis. Innan dess hade jag varit på förhör o undersökningar i princip hela dan. Tog liksom två timmar på sjukhuset o jag fick göra både gynundersökningar, urinprov o blodprov. Dessutom skulle jag tydligen få prata med en kurator om vad som hänt, o hon ringde klockan 8 imorse då jag låg o sov. Hon hade pratat in på min telefonsvarare o bett om att jag ska ringa upp, men jag har inte orkat göra det, för polisen var hemma hos mig i över två timmar o hade förhör om våldtäkten o sen var vi o kollade stället där allt hände.
Efter att polisen släppt av mig i stan så gick jag o hämtade ut mitt bredband o antibiotika.. Har fått hem datan o allt o kopplat in bredbandet så nu sitter jag här o bloggar för första gången i min lägenhet i min egen dator. Ska få plattskärm till den här i augusti^^ Mija poppar popcorn o kollar tv. jag äter massa lösgodis som jag köpte igår tsm med maja när vi var o handlade^^ Igår köpte jag två risifrutti, juice, oboy, philadelhiaost, gräddfil, o massa sånt.
Det har hänt massor under de senaste dagarna o jag orkar inte berätta så mkt i detalj, det är för jobbigt! har pratat med martin i två dagar på tele, vi fixar faktikst bra att vara vänner, jag litar iaf på han sjukt mkt o han var den första som jag vågade berätta för, två dagar senare efter att det skett. Har helt enkelt kopplat bort det hela under två dagar o jag gör mitt bästa för att koppla bort det även nu. inatt kunde jag sova åtminstone, skönt det!
Imorn ska min god man komma hem t mig o prata pengar med mig. Sen efter det så ska Mija åka iväg med sin pappa, och under dagen ska Shara komma t mig. Danne & Adde oxå antagligen.
Well, nu äre färdigbloggat för idag känner jag. Byebye så länge på er and wish me a good life now!!<3





Bild 1, Shara  .    Bild 2, Adde .     Bild 3, Danne :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0