Sjukhuset idag...

Klockan kvart i tre ska jag vara på sjukhsuet och undersökas.. Blä, dubbelblä, men jag måste tyvärr :(
Men ikväll ska jag på bio med en kompis, vi ska se harry potter och halvblodsprinsen :D Läängtar, bio är nice och ännu mera nice om man har fribiljetter (a)..
Sitter fortfarande i morgonrock, gick upp ganska nyligen, men ska ta o klä på mig nu o fixa så att jag kmr iväg t sjukhuset.
Imorn får jag pengar igen, kan då fixa lite grejer som jag behövt fixa.. Otten imorn oxå, fribiljett även där ^^
Shara kommer imorn med, bästa Shara <3

Btw, jag saknar carro, som befinner sig i Turkiet och kommer hem den 30:e igen.

Var på utebio igår med Natha, Saade, Jennie, Sosso o mfl och såg Revolutionary Road. Ganska okej, men lite väl lång o seg.. är inte överdrivet förtjust i romantiska filmer..

Saknar mina katter <3, eller, ja familjens katter. Saknar min familj oxå för den delen. Trodde att jag skulle kunna åka hem idag, men nejdå, istället ska jag tvingas gå t sjukhuset för undersökning.. :(
Får åka hem nästa vecka efter jobbet, om jag får börja jobba nästa vecka förstås. jag vill! Har inte fått tag i lotta än, men hon börjar jobba nästa vecka så jag får väl gå dit då och fråga..

Jaja, nu måste jag klä på mig o fixa.

See ya later, maybe! ;)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

vill bara tacka för din underbart fina kommentar :)

ta tid på dig att acceptera att du är annorlunda, och när du gjort det, kämpa för att bli stolt över att du är unik :)

2009-07-23 @ 15:53:34
URL: http://livetmedautism.blogg.se/
Postat av: Martin

Hoppas det går bra på sjukhuset, ska ringa dig imorn eller ikväll tänkte jag, krya på dig nadja

2009-07-23 @ 17:27:52

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0