Mats & Melinda<3

Idag vaknade jag klockan 13 av att Mats ringde. Gick o duschade o käkade frukost, sen åkte jag t stan o mötte upp Mats samt hämtade min mobil som varit på lagning.
Jag & Mats gick t Fräcka Fröken o fikade och därefter mötte vi upp Mindy o snackade om ditt & datt. Sen gick Mats för att träffa Maria. Jag & Mindy åkte hem t mig o chillade mest o tvättade.
Nu har Mindy åkt så jag passar på att chilla vid datan så länge o lyssna på musik^^
Imorn ska jag umgås m Mats o Mindy igen, vi ska göra några ärenden ;)

Nu passar jag på att varva ner lite, har känt mig stressad, känner fortfarande stress över nåt som jag inte kan beskriva vad..


Nåja, lite pix då, min mobil är ju hemma igen hos sin matte (mig) o den har bättre kamera:D



Ljus på mitt köksbord



Melinda & jag.



Melinda



Ännu mera ljus :)

Kommentarer
Postat av: Martin

haadet är ju roligt att det är bättre kamera, du gillar ju att fotografera, fina bilder:)

hoppas det blir nice imorn för er kram.

2009-07-20 @ 00:02:47

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0