Jobbat!

Idag har jag varit på jobbet. Jag & Lotta jobbar ensamna den här veckan. Och dessutom hade jag två veckor kvar av min semester, inte en tydligen..

Vaknade vid nio typ, var på jobbet vid 10 och gick vid 14, den här veckan är det korta dagar eftersom det inte finns mkt att göra på jobbet, typ bara mat o såna saker.

Lotta fyller år på onsdag, så då ska vi vara hemma hos mig o fika ^^

Kom hem för en timma sen, har varit o handlat o ätit mat.

Idag fyller min storasyster år! Grattis!<3

På onsdag ska jag på dejt oxå, en väldigt oskyldig sådan, vi har båda sagt att vi inte vill att det ska hända så mkt just nu, o skönt det att båda är överens. Jag vill ju ha kille, men samtidigt vara singel, så det är bäst att jag e singel o dejtar lite då å då isf.

Nu måste jag dra, har saker att fixa^^

Kommentarer
Postat av: systerAnna

oho... vem ska du på dejt med? ^^

2009-07-29 @ 13:16:00
Postat av: Bloggens ägare

Sv till systerAnna ; En Dennis =) Väldigt snäll kille.

2009-07-29 @ 22:05:13

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0