Hate is stronger than love..

Mats tkr jag ska börja på yoga, själv är jag tveksam. Ska jag det eller inte? jag kan inte föreställa mig som det lugnet som Mats beskrev för mig. Näe, yoga är inget för mig.. men att sitta o jaga upp sig själv med att bara tänka är inte heller kul..
Och nu sitter jag o chattar med mitt ex på msn om det jag gick igenom. Jag kan prata om det, men när folk vill veta mer ångrar jag att jag ens sa nåt. Att återberätta i detalj är bland det värsta jag vet, spelar roll vad det handlar om. Jag får panik på att ens tänka på det.

dagen efter våldtäkten, rökte jag ett helt paket cigg, det har jag aldrig gjort förr. Sen rökte jag ett helt paket i några dagar, men nu röker jag ett halvt igen som förut. Jag börjar nog bearbeta det nu, med tanke på att jag inte röker lika mkt längre.

men jag fasar inför framtiden, på eventuella rättegångar osv. O så vill jag ha tillbaka mina kläder som polisen tgt hand om.
Och jag vågar inte vittna mot killarna om det nu blir rättegång.

Behind blue eyes med Limp Bizkit, en låt man aldrig tröttnar på. Jag vill fälla några tårar, men jag har blivit så känslokall, alla känslor jag hade förr är borta, nu känner jag bara likgiltighet, stress o sånt.

Hate is stronger than love, it´s true!! iaf för mig JUST NU!  jag vill bara få ut all ilska jag känner, all vrede, all hat, men jag kan inte ens få ut nåt! Jag vill, men det går inte..

Wiie, jag ska följa med Martin ut t Viken med båten nästa vecka :) naajs.. sen sover jag kvar hos han, på hans säng. Han ska sova på madrass.. hehe^^ vi sover ju inte tsm iaf, höhö..

Näe, nu är jag trött & flummig.. färdigbloggat..


Kommentarer
Postat av: Martin

Jag hoppas verkligen att det bli bättre snart, det är ju sommar nu då ska man må bra. jag fattar inte att det kunde hända! jag ska se till att vi kommer ut på sjön, det ska göra så du mår bättre:)

krya på dig Nadja

2009-07-20 @ 00:00:10

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0