Godnatt




Godnatt kära bloggläsare! Eller snart godnatt, om folk slutar terra mig på msn.. hehe

Kanske kommer d folk hit snart oxå, beror på om de orkar ta sig hit i regnet;)

Filmen på bion var bra faktiskt.. Harry potter & halvdblodsprinsen såg vi som sagt;)

Imorn blire Otten som gäller med Natha, Mija, Shara & några fler ^^

Tralala, varför bloggar jag ens, när jag inte har ngt intressant att berätta?

eller jo, nu kom jag ju på en sak! Var ju på gyn förut o besöket kostar mig 300 spänn. Och det tog en kvart, tjugo minuter bara! Blää för dyra kostnader! iaf, får en räkning hemskickat så jag kan betala då. Bör även hämta ut den dyra kapseln men har inte 180 spänn att trolla fram just idag så får vänta tills imorn helt enkelt.

Nej, men nu har jag inte mkt mer att berätta kära blogg:)

Nattinatti!





Förlåt för bilderna, men jag är flum just nu:P

Kommentarer
Postat av: maja

söta bilder ju :D

2009-07-24 @ 12:05:30
URL: http://realworld.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0