Godmorgon, eller god eftermiddag då(A)

Vaknade vid 11 i våningssängen här hos Diia på hennes land. Nydalen hette det visst.
Vi har käkat frukost. Hennes familj är iväg o kollar på båtar så jag och Diia är kvar här. Vi ska strax gå ut med hennes hund Daisy. Diia har en fågel o en hamster oxå =)
Vädret är inte bättre idag heller :/ Får se om vi vågar oss på ett dopp i poolen, o ett varmt bastubad efteråt.

Usch, mådde verkligen skit igår med. Gråter typ varenda jävla kväll.. Så fort jag tänker på det, så hugger det till i mitt hjärta. De gör fan ont!! Har aldrig varit med om ngt liknande.. Det kmr ta tid att smälta detta, o ännu längre tid att komma över detta.

Borde inte strula runt, men min trygghet försvann med honom. Kärlek är helvetes skit, just pain for me!!

Usch, vad jag hatar mig själv. Allt på en gång. Jag vill bli av med mitt kontrollbehov, det går inte. Jag vill bli av med rädslan, vill bli av med allt detta.

Jag är en extremt känslosam person, när jag känner ngt är det alltid jättestarka känslor. hatar det,vill vara som de andra som verkligen kan gå vidare fort som fan. Är jag så onormal?

Kommentarer
Postat av: M

Nej, där har du FEL, Nadja! "Andra" går inte vidare jättefort eller känner mindre än du! Det låter som det är mest synd om dej i hela världen, men separationer och brustna relationer GÖR ont för ALLA. Så är livet och jobbiga saker måsta man ta sej igenom. Det är en process, och tro det eller ej, men den får dej att växa och utvecklas också.Jag lovar att dom allra flesta upplever smärta och att den känns lika djävlig för dom! Försök sluta vältra dej i eländet - då blir det bara värre - och uppskatta det fina du har precis NU istället. Din vän som bjuder dej till landet tex! Kram!

2009-07-06 @ 16:48:29

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0