Fredag igen då

Diia är hemma hos mig & äter pyttipanna o stekt ägg xD Samma mat som jag åt  t lunch förut;)
Förut var även Maja här en stund men hon har åkt hem.
Vaknade av att personalen väckte mig, de hade tydligen inte förstått att jag inte sover med hörapparater på mig o allstå inte hör mobilen & ringklockan, så de hade helt enkelt använt reservnyckeln o öppnat. Men jag förklarade för dem att de inte kan nå mig före 12 på helger, för jag sover då. Och den enda de behövde veta var vad en medecin hette.. Så akut var det väl ändå inte! Blev lite irriterad, men nu hoppas jag att de förstått iaf.

Tralala... jag är taggad inför kvällen, Otten med Mija, Natha & Shara! :D
Nykter ska man vara ikväll med eftersom jag ej har pengar.. Om jag inte blir bjuden av killar.. De brukar iaf bjuda mig & Mija när vi är ute. Det räcker att vara tjej tydligen.. Och de förväntar sig heller inget tbx, för jag har frågat flera gr.

Jaha, tråkigt att blogga känner jag..

Ha en bra kväll, kära läsare!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0