...

Om fyrtiofem minuter är det söndag. Jag kom hem typ halv elva, har varit med Mats sen tre ungefär. Vi var med Yim & Diia lite oxå.  Inatt kom jag hem ganska tidigt för mådde illa. Resten kom vid halv fyra ungefär o då hade jag råkat somna, men jag vaknade av bankandet på min ytterdörr, tur det. Adde åkte tidigt imorse vid sju redan. Vi andra vaknade typ vid halv ett, ett. Har städat, fixat & diskat den stora disken tsm med Mats.^^
Nu sitter jag o äter mitt förbannade godis, lyssnar på spotify, är på msn o snackar m några..
Imorn söndag, ska jag träffa Melinda halv fyra, innan dess ska jag hämta min mobil som varit på lagning. Sen kl 17 ska jag tvätta...
På måndag ska jag träffa Mats igen, vet inte vad vi ska göra, mer än att snacka?
På tisdag ska jag träffa söta Dennis ;) Vi ska väl va hemma hos mig o kolla tv skulle jag tro.
Jaha, och resten av veckan har jag inget planerat. Funderar på att åka hem o hälsa på min familj över en dag, undrar om jag kan sova kvar oxå?
Saknar dem o så saknar jag katterna...
Har skrivit inköpslista, köpte mjölk & yoghurt idag + schampo & balsam..

Nästa gn jag handlar ska jag köpa följande;

Kaffe

Korv

Frysta räkor

Tonfisk

Fetaost

Grönsaker, sallad, paprika, gurka...

Äpplen

Dip till chips o grönsaker

Grädde

Pasta

osv osv..


Förresten, min god man kom igår o då så sa hon att min hyra ska höjas till 3400 :- nånting!! Hoppas mitt bostadstillägg kmr innan dess, men jag lär väl bli tvungen att söka om igen pga hyran.. KUL! Inte..



Jag, Shara, Danne & Adde var på Hugo igår. Det luktar kärlek om Shara & Danne <3 Naaw! Tack vare mig som de möttes ;) det är inte första gn jag parat ihop folk ;) Hehe

Nu är det färdigbloggat idag känner jag.. Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Martin

Roligt för dem:) du kanske både bli en sån som fixar ihop folk:P

men hoppas ni hade det kul på hugos, själv tycker jag de spelar sådär musik, ingen slipknot eller angels and airwaves juXD

2009-07-20 @ 00:07:56

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0