^^

Sitter på jobbet vid en data, för d finns typ inget att göra idag. sista dagen idag oxå innan semestern. så jävla skönt vill jag lova! :D Har ju ingen data hemma vettni.. :/

Nu har jag en lånemobil, så alla kan messa nu^^ Min är på lagning o jag får förhoppningsvis tbx den nästa vecka..

Finns inte så mkt att berätta numera, mer än att det är inflyttningsfest hos mig idag o att min säng kmr idag o att det e jävligt varmt så jag döör.

Mats är fortfarande i Sthlm, ringde honom igår, han visste fortfarande inte när han kmr hem :/

Träffade Melinda igår, vi var hemma hos mig o pratade om typ allt. Det var riktigt nice att träffa henne! :D vi ska träffas mera sen^^

Om kvällarna brukar jag umgås med carro, Sosso, Jennie, Natha, Saade & många andra. Lixom, för finns inte mkt att göra ni i min lägenhet utan varken tv eller data.. O läsa orkar ja inte, för varmt..

Köpte två askkoppar, ljuslyktor o värmeljus igår^^ Så nu kan jag ha d lite mysigare hemma iaf^^

Snart ska Ikea ringa t mobilen, så måste dra, puss puss!

glöm inte att kommentera!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Mycket trevligt att träffas, ja! :) Jag tycker om dig. Och jafan vad jobbigt det är när det är för varmt :(

2009-07-04 @ 16:53:50
URL: http://metrobloggen.se/mindy

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0