En blåsig tisdag..



Ja, det blåser inte lite ute direkt.. Hoppas det går över till eftermiddagen, så man slipper frysa på utebion ikväll..^^
Vaknade rätt tidigt idag, vid 11 redan...
Hade inte mkt annat val än att gå upp eftersom min mobil ringde flera gånger.. Dolt nummer och någon hade även spelat in meddelande på mobilsvararen, men jag brukar inte lyssna på sånt, kostar bara onödiga pengar..
Snackar med Natha & Dennis på msn.
Mats åkte hem med 22.bussen igår med o efter det var jag med Natha & Mija en stund, de följde med mig hem och vi åt hela 3 påsar popcorn tsm framför Beck på tv:n... Hehe, myspys!
Idag ska jag vara med en killkompis o sen antagligen möte upp fler folk framåt kvällen, så får vi se om vi drar t utebion eller inte.. =)



Lite bilder som togs alldeles nyligen, har man inget att göra, så har man inte... ><






Tråk-väder eller hur? Bilderna tagna från min balkong...


Nej, nu ska jag nog ta en cigg o sen brygga lite kaffe, tända lite ljus o så medan jag väntar på min vän som snart kmr hit :)

Herrå så länge :D

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0