Efterfest hos Becks

Klockan är snart fem på morgonen o jag befinner mig på efterfest hemma hos Rebecka. Emelie, Mujo & Denis är här oxå. Först var vi på Wasa o stannade tills de stängde vid 3 på morgonen, sen drog vi hem t ig för att hämta grejer o sen t becks i hageby där vi forft är kvar. jag dricker en vodka med fanta, sista drickan idag fan!!

Ska snart hem o sova, Becks skulle ha sovit hos mig men sen så skulle jag sova hos henne, men nu vill ja hem o sova ensam fan. Behöver det ju, har inte sovit sjölv på 4 nätter ju. Nu ska jag sova ensam o jag lovar, jag kmr sova hela dan idag...

Nu sa Denis att han ska skjutsa mig hem. han börjar jobba kl 8 idag så hn måste liksom sova.. :O Klockan är över fem..



Detta är Becks som vi är hos nu xD


 Nu ska jag dra, ska hem o sova som sagt,.. nattinatti

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0