Äntligen måndag!!

Jag hatar söndagar och det gör Jennie oxå.. Vi satt o suckade av tråkhet igår på söder tull när jag mötte upp Mats.
Jennie bestämde sig för att dra hemåt o kolla tecknad film och jag & Mats gick o träffade på Yim som oxå suckade av tråkhet medan hon väntade på sin buss. När hon hoppat på bussen så kom min buss precis & Mats o jag hoppade på denna hem t mig. Väl hemma hos mig åt jag nudlar & kollade på en film som handlade om en tjej som började lära sig strippa o fick jobbet på en strippklubb & blabla..
Mats åkte hem så småningom o jag satte mig vid datan för att leka lite på msn osv.
Idag vaknade jag strax efter 12;) Har diskat, städat, bytt navelpiercing mot en playboy-sak :D Nu har jag ingenting för mig, har skrivit inköpslista igen o lagt till vissa nödvändiga saker som fotvård (?).. Mina fötter är i akut behov av en fotfil, kalksten & tånagel-fix. Usch för fötter!!
Ska nog snart bege ner t stan o kolla om det händer ngt där eller inte. Är det dött får jag väl ringa folk o höra vad de gör.
Det är meningen att jag ska handla idag, men först måste jag höra med min god man. Har extra mkt utgifter denna månad som exempelvis bredbandet som kostar extra första gången, sen är det ju busskort, min 3mobil, hyran ofc, matpengar & sånt. Leva lite snålt, men jag klarar mig utmärkt, har jag tur kommer det efterlängtade bostadstillägget oxå.
I oktober ska min hyra höjas från 3020:- till det mindre roliga 3400:-. Jippie verkligen, INTE!
Blir att söka om bostadsgrejen då i höst igen, men det fixar min god man.
Jag vill gå till jobbet!!!
Juste, eftersom jag har tappat bort Lottas nummer, måste jag kolla på eniro.se eller hitta.se
Hon finns inte på kommunen iaf, och det är väl inte meningen att hennes privata mobnr ska göra det heller.

Tack & adjö, blogg!

Mamma, hoppas du kan kommentera nu! <3

Kommentarer
Postat av: Martin

Söndagar är fan sega iblandXD

hade gått^^

2009-07-20 @ 16:44:31
Postat av: Mickiz

God man pga att du ej kan hantera pengar då ? Psst, maila mej om du ska kunna läsa min blogg =)

2009-07-20 @ 21:35:39

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0