4 juli



Idag är det lördag.

Igår slutade vi jobbet vid 12 o fick semester då. Skönt må jag säga! Nu har jag fem veckor på mig att göra exakt som jag vill o känner för.

Som igår så träffade jag en massa kompisar. Först två killkompisar, vi satt hemma hos mig. De kom med ovädret, åskan & blixten. Rena skitvädret igår, men gud så skönt ändå! Rikitigt svalkande regn^^
Efter det gick vi t stan tsm o sen så skildes vi åt. Jag träffade Shara & carro en stund, åkte hem o käkade och sen tbx t stan där det blev att träffa carro, saade & Iffen, vi var på mcdonalds o åt^^

Efter det blev det att flumma runt på stan o träffa konstigt folk här o där. Men mest roligt folk.=)
Sen skulle Saade, Natha & Mija till Otten å då ville jag hänga på. Åkte hem o lämnade godis och skit först, sen tbx till stan o rese. Gick till Otten, men Saade fick inte komma ut med fribiljetten till mig. Vi försökte diskutera med vakterna, men sen tänkte jag att äsch, lika bra att hitta på nåt annat. så gick tillbaka till stan där jag ringde Maria. Den här gången svarade hon. Vi snackade en stund o sen efter det ringde jag Martin. han var på karnebåtsfestivalen med Oscar, även Maria var där med sin kille & några kompisar. Och Mathilda var oxå där. Fick smått ångest över att jag plötsligt kände mig utanför allt, o funderade på om jag skulle ta bussen. Mådde plötsligt skitdåligt över att vara ensam och kände att ingen prioriterade mig. carro messade och skrev att jag skulle "komma ut". Hon trodde att jag var på Otten, men inte. Hon var iaf där med Jennie, o några. Soso stack iväg till Trädgårn med sin syrra.

  Jag ringde Alexx'z.

Sen gick jag hem. Kom hem halv ett, där det blev att lägga sig o käka godis. Somnade kanske vid 2-tiden.
vaknade typ tjugo i tio idag, ont i huvet o hungrig som ett as. Blev frukost på en gång, yoghurt, müsli & macka.
Sen dusch, fix o en snabbis t Ica för att köpa cigg. 

   Sen lite messande med pappa & God man om en tv som min God man ska köra hem till mig idag. En 28 tum! Måste bara fixa tvbänk till denna. Min god man's son säljer tv:n för 200 spänn bara. Hmm, nästan gratis egentligen.. :D :D Jag är lyckligt lottad med så många omkring med som har så mkt att sälja så BILLIGT!

Och nu känner jag att jag suttit färdigt vid datan här på bibban. ska messa farsan.. Borde kolla efter tvbänk, men orkar inte göra det själv.

När jag kmr hem så ska jag skriva inköpslista på grejer jag behöver. Som imorse kom jag på att jag behöver fotvård o nageltänger/saxar.

Ska hem nu, blev hungrig igen :O

  See ya!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0