Tisdag



Handling: Ett par amerikanska idrottsstudenter påbörjar en resa på ett tåg någonstans i Europa utan att veta att det blir en färd mot döden. Ombord blir tjejerna först tjuvkikade på av snuskiga ryssar som sedan torterar dem.

Källa: tankafett.com

Jag & Sebbe såg nyss denna film. Jag tyckte filmen var tråkig mest för det hände inte så mkt, och sedan var det mest bara blod och äckel. Slutet av filmen blev lite bättre, men ingen film som man verkligen tar till sig.
Filmen får 1 av 5 av mig i betyg.

Klockan är midnatt men varken jag eller Sebbe känner för att sova.

Det är tisdag och på bussen vid 21.30 satt det fulla ungdomar. Det märks att det är jullov..
Imorgon ska jag städa lägenheten, köpa en sak till min mormor samt träffa Shara vid 17tiden. Min älskling kommer sitta på ett tåg vid sex mot Vimmerby.
På julafton blir det att ta 13bussen mot min familj och på juldagen ska jag åka hem igen vid 12 så inte min Lisen sakna mig alltför mycket.
Fick kattboxen idag förut iaf, Lisen har provat att krypa in i den och det verkar nog som om hon klarar av att ligga där under tågresan på annandagen.

Nu ska jag fastna vid facebook & twitter innan jag ska lägga mig bredvid min älskling som för tillfället oxå sitter vid datorn ;)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0