The weekend -

- Snart är den här helgen slut, imorgon är det måndag & jobb igen.. Mindre kul, men vardagslivet kan vara skönt det med.

Över till gårdagen, det blev ju inte vit om man säger så. Snarare tvärtom. Fest hemma hos mig, mkt pant = pengar :) Ya, lyckat är det! På tal om min fest, den var kul, det kom en hel del folk och musiken var på, trevligt som fan. Sedan blev det utgång, var ju inte det jag hade tänkt mig. Det blev Hugo, men jag ville hellre dra till Cromwells, det är mkt roligare, stannade inte länge alls på Hugo, för det hände lite grejer som jag inte räknat med, så jag & Sebbe drog hem till honom, lagade nattmat och sov.

Idag blev det att städa lägenheten, tända tredje ljuset samt slappa. Håller på och tvättar nu, när jag ändå inte kunde åka hem idag som jag tänkt göra.
Ska snart ner till Ica, panta burkar & flaskor samt köpa cigg. Senare blir det nog mys med tv, data, musik osv :)
Skönt med söndagkväll :)

Some pictures, me and Lisen♥




Puss!♥



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0