Sova?

Nej, blir ingen sömn för min del inte, för jag vill helt enkelt inte sova när jag har så pass mkt viktiga saker att göra här framför datorn. Ja, för mig anses det viktigt. Till exempel att kolla på facebook, prata med Iffen där och på bilddagboken, nobba msn till förmån för.., just det - facebook. Hur många har blivit facebokk-beroende?
Jag kan med stolthet tala om att jag absolut inte är ett dugg beroende. Inte alls, nej. *host*
Detta inlägg bör läsas med en nypa salt såsom Egoina (klickbar länk) brukar tala om, dock är hennes humor väldigt mycket mera klockren än min, eftersom det är så många som skrattar åt mig och inte med mig. Varför? Jo, jag kan vara rolig, när jag är för trött och när jag skriver. Ur munnen kommer det bara dumheter i ett försök att vara rolig men från tangentbordet lyckas jag åtminstone vara liite rolig. Iallafall ibland. Eller sällan. Äsch, strunt samma, jag måste ta ett bloss och göra mig redo för the bed som ser ut ochh frysa utan mig.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Nadja



Tack för julklapparna. Både spännet och diademet var mycket välbehövligt. Jag lämnade ett litet paket till dig. Ha en trevlig nyårsafton

kram Therese

2009-12-29 @ 11:34:12
URL: http://[email protected]

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0