På posten -

- En marabou chokladkaka.



Den va jättegod, har lite kvar som ligger i kylen ;)

Min pojkvän var tvungen att sticka till jobbet under två timmar för de behövde lite hjälp så jag sitter ensam hemma hos honom och glor vid datorn. När sebbe kommer tillbaka blir det frukost och dusch, sedan ska jag åka hem till mig och förbereda lite things..

Älskling åker idag mot Småland. Jag åker imorn till min familj med 13bussen in^^

Blir stan idag som sagt..







Bilder tagna inatt från pojkvännens balkong på mitt sista bloss inför natten.

Pussar!


Kommentarer
Postat av: Melinda

det var jag som fyllde i dina uppgifter så du fick chokladen

2009-12-27 @ 00:37:51
URL: http://www.metrobloggen.se/mindy

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0