Nu...

Jaha, då har man svimmat några sekunder.. Hände förut när jag satt vid tv:n. Det började helt plötsligt snurra till och det kändes som om jag skulle spy närsom. Istället vaknade jag upp i min fåtölj, tittade på klockan. Trodde jag hade somnat, men klockan sa mig att jag hade svimmat eftersom jag var borta mindre än en minut.
Världens huvudvärk på det, den är fortfarande kvar. Illamåendet börjar att försvinna, men jag borde snart gå och lägga mig. Måste bara ge Lisen mat och byta hennes vatten och ställa alarm på 09.00 eftersom jag börjar jobba kl 10.00 imorgon. Det är jultallrik på jobbet, över hundra personer inkl oss på cafeét. Vi har att göra kan jag säga. Vi brukar ha typ 30 pers normalt förutom beställningar men nu är det 100 pers ungefär. ;)

Fuck, måste illamåendet göra så att min hals känns torr med slemmigt klumpig? svårt att förklara, men sjukt jobbigt är det!



Egentligen är mörkret deprimerande, men de gånger då jag känner mig kvävd och för stor för min lägenhet är det bara ute som gäller. Den bitande kylan, mörkret, det gör att jag kan andas igen på riktigt, de gånger som jag känner så som jag gjorde förut. Bilden togs igår tror jag, minns inte exakt. :)



Jag igår natt med Lisen. Lisen är måttligt road över att tvingas ligga i min famn baara för att matte vill ha ett foto på oss båda :P



Bild tagen idag på skobutiken Din Sko. Mitt hår är inte längre svart utan mörktbrunt. Men jag tänker inte färga håret förrän nästa år igen, januari 2010 kan jag köra på igen :D



Och såhär ser man ut nu .. Trött, seg & dåligt mående. Nu väntar sängen!


Godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: sofie

hey töt jag förstår din beskrivning på illamående

känner det oxå så när jsg mår illa

2009-12-04 @ 10:55:14

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0