Mina fina julklappar!

Orkar ej ta kort men jag har hittat det mesta på nätet :)


Presentkort på Gina Tricot från min moster, 500 SEK.



Biocheck  från min bror



1700 SEK av farmor & oma.



Exakt det här teét från mamma



Ett doveset med dusckkräm och bodylotion från mina systrar



Chokladtomte från oma ;)



Chokladask med dessa godsaker från mamma & pappa :)

Sen fick jag silverörhängen, läppbalsam o lite annat. Den 22 så bytte jag & älskling julklappar och då fick jag presentkort på kicks, ett shotset eller vad det kallas, iaf fyra shotglas plus tillbehör till shots, och silverörhängen igen :P
Får mera paket på annandagen då jag åker till vimmerby. Bortskämd jag e, alltid på julen :P hihi, men hoppas ni fick lika fina julklappar som jag :D

Nu ska jag gå ut o röka o sen fixa té åt mig. Drack kaffe för någon timma sen ^^ är hungrig dessutom.


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0