Lördaag

Sitter hemma hos Sebbe & lyssnar på musik. Vaknade vid typ halv tio lr nått, käkade pannkakor till frukost ^^
Igår var jag hemma hos Becka med en del folk, det var kul ^^ Sen åkte jag till Sebbe, kom hem vid 12, så det var inte någon blöt eller sen kväll iaf. Ikväll är det lokalfest hos Jasmine men jag skiter i den eftersom jag ska åka hem till familjen imorgon :) Så jag, Sebbe & några kommer vara hos mig, blir nog en chill kväll med tanke på att jag ska upp imorgon bitti ^^
Snart ska jag åka till stan & möta Lina, sen hem till mig och checka läget. Saknar min Lisen, så jag hoppas att Carro & Pablo tagit väl hand om henne :)

Lite bilder togs igår kväll. Becka har den nya sony ericsson Satio med 12 megapixels kamera, och jag är absolut inte avis ;) Hehe, men fick låna och plåta egobilder på mig själv iaf :)











Jag orkade inte sminka mig, eftersom jag har munsår och sår precis under näsan plus småfinnar så jag sket i sminket, vill ju bli av med dessa småsår nån gn :P

Aa, det var de bilderna från gårdagen. Nu måste jag fixa mig, puss och glöm inte att kommentera, ni suger på det :P

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0