Jag & min mössa :P





Jag med min fuskpälsmössa som jag köpte igår på JC :)
Riktigt varm o skön och dessutom modern :P Haha

Idag har jag även köpt en ny mascara från märket Lumene, maybellines foundation & en foundation från H&M. :)


Kanske inte exakt den mascaran men exakt samma foundation som på bilden 040 FAWN, en nyans som passade mig bäst tycker jag :)

Så, shoppat har jag gjort för presentkort som jag fått av både kompisar & älsklingen.
Btw, älsklingen ringde mig nyligen, han berättade att han var framme i Vimmerby nu:D
Och på juldagen ska jag & Lisen sova hos Sebbe eftersom att inga bussar hemifrån mig går så tidigt till resecentrum och jag orkar inte bära på Lisen hela vägen. Christoff & Emeli sover oxå där så ensam blir jag inte. Ser fram emot annandagen, ska bli kul att träffa Sebbes släkt och fira lite jul med dem.
Men först utav allt är det julafton imorgon och massa mys med min familj.

Har ätit kvällsmat, två mackor med rödbetssallad & köttbullar plus makaroner med ketchup. Ska snart plocka fram julmusten och ostbågarna & sätta mig framför tv:n.
Ska upp kl 9.00 imorgon och kanske blir det ingen uppdatering här imorgon alls. Men det är nog rätt mga som struntar i datorerna på julaftonskvällen :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Therese

God Jul. Hoppas du får en trevlig jul imorgon. Kram

2009-12-23 @ 21:41:24
Postat av: Malin

goid jul Nadija :D hoppas du får en fin dag/kväll :)

2009-12-24 @ 11:56:20
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0