Irriterad

Nu blev jag sur och irriterad. Pengar som inte är inne i tid trots att de alltid var det förut, pengar som kommer senare än andras pengar och det är samma bidrag. Får min månadslön den 19:e varje månad men nu infaller den 19:e på en lördag och andra personer med samma bidrag får på fredagen. En annan får på måndagen istället. Liksom åhh, hur kul är det då?! hoppas pengarna kommer på fredag nu, så man kan få bli glad nångång, för nu gör pengar mig mest sur.
Pengar måste vara inne på fredag för då ska jag köpa de sista julklapparna. Kommer de på måndag blir jag sur för då innebär det mer stress för mig och det har jag inte lust med nu iaf.

Nej, nu ska jag ta nåt att äta, jobbigt äre. Att laga mat, för det är bland det tråkigaste jag vet.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0