Idag

Sjukt trött är man nu. Började jobba kl 10 idag och fick gå hem vid kvart över tre i eftermiddags. Full fart var det idag med tanke med julmiddagen och alla människor som kom in. Jag hade disk tillsammans med Natta & två till och det behövdes folk i disken kan jag säga med tanke på alla matgäster. Vi själva åt vid 13tiden, och jag blev hur mätt som helst. Först själva julmaten, sen efterrätt med kaffe, glögg, pepparkaka & julgodis. jag är fortfarande lika mätt, trots att jag åt för snart 2 timmar sedan.
Jag tog lite bilder oxå, precis som förra året men de hamnade på min gamla blogg som togs bort i våras tror jag..



Vi blev tvungna att ha vita t-shirts, röda förkläden och vissa hade tomteluvor. Jag fick låna Kerstins för hon tyckte att jag passade bättre antar jag :P Hehe



Lotta & Kerstin var glada :D



Jecca gick motvilligt med att få bli fotograferad ;)



Natta & Susanne



Natta är inte fotofreak, kameran är hennes värsta fiende så länge hon inte själv håller den framför en spegel ;) hehe..



Cicci hatar att bli fotograferad men ställde upp ändå.



Har varit hemma ett tag och bara slappat. Fått upp de uppsydda gardinerna med :) Väntar på pojkvännen nu, han slutar jobba om tio minuter och är förhoppningsvis hos mig vid 17, för då ska vi handla hem lite mat osv till mig.
han ska sova kvar oxå=)

Imorgon är jag ledig från jobbet, det kallar jag skönt! Med tanke på att jag inte jobbat torsdagar egentligen ;)
Puss!


Kommentarer
Postat av: Melinda

fan vilken sexig tomte du va!

2009-12-05 @ 01:03:04
URL: http://metrobloggen.se/mindy

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0