Home :)

Sitter hemma o softar framför datorn. Åt nyss, ris med korvstroganoff och sen en liten pizzabit på det som jag & Sebbe åt till middag igår, pizza alltså :)
Sebbeälsk sov hos mig inatt, mys det! Och igår kväll träffade jag Carro & Saade en sväng på stan och fikade. Dökallt var det, men det är kallare idag, det har snöat hela dagen i princip.
Så ogår kväll när jag kom hem igen blev det duschen på en gång. En varm dusch, det behövdes verkligen för jag var iskall igår :P
Om en timma ska jag handla mat, det blev inget handlande igår eftersom pengarna inte var insatta då.
Sen blir det nog lugnt, kanske se om någon vill ses, men det blir att ta på sig, för leggings funkar inte i kylan, jag som älskar leggings och hatar jeans.. Eller nja, jeans går att ha på sig, men det var länge sen som jag hade jeans faktiskt.
Lisen ligger i min fåtölj och sover. Jag ska sätta på kaffet och gå ut på balkongen med filt, kudde och en cigg med kaffet. Mysiga stunder för sig själv.
Tog lite kort förut från min balkong. Min mobilkamera är inte så bra, så snöflingorna i luften syns ej :/
Men det känns att det är vinter och nu känner jag julstämning!





Bilderna ; snö + min inköpslista..

Pusss så länge!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Kul att du ville vara med :D

Jag meddelar dig sen när jag har dragit vinnaren :D

2009-12-15 @ 21:09:06
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

Vinnaren av mitt presentkortet har kommit upp på min blogg nu, gå in och se om det var du som vann :D

2009-12-15 @ 21:56:07
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Veronicah ;)

Sjukt fin blogg! :)

Kika gärna in min blogg också & släng gärna in en kommentar.

Passa på innan söndag också, så kan du delta nu & få chansen att bli "veckans blogg" ;'D / hugs&kisses, niccyyy...

2009-12-15 @ 23:28:38
URL: http://niccyyy.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0