Godmorgon

» Hej hopp, vaknade vid sju på min lediga dag. :) Hade ifs sagt åt sebbe att väcka mig eftersom jag vill kunna sova ikväll sen när jag ska upp och jobba imorgon. Var aldrig på jobbet igår, hade lätt migrän och mådde illa, så beslöt mig för att sova bort måndagsförmiddagen. Gick upp halv tolv då och efter frukost och sådant blev det stan & köpa julklappar. Köpte klappar för ca 600 spänn igår då :) Till mina systrar, mamma, två kompisar & pojkvännen.
Pappa, brorsan & två kompisar kvar :) Blir nog nästa vecka som jag handlar åt dem :)
Köpte även ett nytt puder plus fingervantar till mig själv när jag ändå var igång. Mitt puder var väldigt mycket slut så jag behövde verkligen ett nytt. Nu är det mascara, foundation, rouge samt nya kajalpennor kvar som måste införskaffas.
Efter det så blev det hem och tvätta & käka. Sedan på eftermiddagen/kvällen så bakade jag pepparkakor med Sebbe & hans mamma hemma hos dem. Fick med mig en del hem, för hans mamma insisterade på att de ändå skulle baka upp resten av degen som var hälften kvar och det var tydligen mycket. Ja, man tackar så mkt :) Har tagit lite kort på några av mina finaste pepparkakor med kristyr på :) Bilder kommer nedan.
Sebbe sov hos mig inatt, iallafall, mys det! Min Lisen ligger på mattan bredvid mig & vilar, söt som hon é :)
Idag blir det nog en chill dag, ska till Aktema vid kvart i två senare för att åka till ett ställe där det tydligen fanns lediga platser för jobb. Får se om det är något att ha, sånt som märks.
Skitväder idag precis som igår då det mest regnade och var grått ute.. Inget trevligt, saknar lite av frosten & den typiskta vinterkylan som var förra veckan..





Puss! Jag & Sebbe :P





Mina pepparkakor =)








Söta Lisen ♥




Lisen, hennes svans ser döölång ut på bilden, ser ni?



Nej, nu ska jag ta dagens första bloss, och sen fixa mej och lägga in musik i min mobil som jag nyss laddat hem :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0