:'(

Usch, mår dö illa :( Känns som att jag ska spy hela tiden och ont i huvudet har jag med:( Hoppas bara att det är nåt tillfälligt som går över fort som tusan. För att vara sjuk har jag inte tid med, jag vill göra allt jag planerat för i helgen.
De e jobbigt med, för jag hade mens i nästan två veckor och det försvann nu för några dagar sen , som skönt är. Är bara orolig för att jag ska bli gravid med tanke på att läkaren sa till mig att sluta med p-pillrena o börja med sockerpillrena. Egentligen skulle jag inte börjar med dem förrän två veckor senare, men nu kom ju mensen för tidigt ist.
Usch, jag är så paranoid och tänker för mkt hela tin. Illa det.

Nej, nu ska jag se vidare på tv :) A Double Shot At Love på MTV

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0