En måndag innan jul..

Idag är det måndag och det var sista dagen på jobbet innan ledigheten. Skönt som fan må jag säga=)
Så, förutom att ha jobbat så har jag varit på stan med pojkvännen och köpt örhängen samt doftljus med vanilj.
Sedan har jag träffat Diia en sväng med, vi bytte julklappar hemma hos mig. Därefter gick jag & Sebbe för att käka pizza och jag orkade inte ens halva som vanligt fast jag var vrålhungrig...
Sedan så åkte jag till Jenny & fick mina naglar målade med svart nagellack samt så såg vi lite av filmen där en mamma & hennes dotter får varandras kroppar på en restaurang. Lindsay Lohan i en av huvudrollerna. Bra film som man sett sisådär tjugoelva gånger ungefär:P
Men nu sitter man hemma o njuter av ledigheten som precis börjat.
Imorgon ska jag & Sebbe byta julklappar med varandra eftersom både firar jul hos sina respektive familjer. Men på annandagen åker jag till Vimmerby och är med honom och hans släkt. (Sebbe firar alltid jul i Vimmerby då han har nästan hela släkten där plus sommarstuga en bit utanför Vimmerby där vi ska hålla till och där jag var i höstas)
Tågbiljetterna är bokade och klara både tur och retur.
Imorgon väntas kattboxen till Lisen komma plus balkongmöbler - bord plus två stolar.
Och kanske en heltäckningsmatta till balkongen med, det saknas massor!
Fick två Veckorevyn på posten hem idag, två likadana? En inplastad och en utan plast. Undrar varför? Saksamma, tidningen är uppsagt och fakturan betald. Tidningen ska sluta komma nu i december så jag antar att jag fått min sista tidning. Sedan blir det inga mer prenumerationer på ett tag eftersom jag ska köpa laptop nästa år. Så här ska vi spara pengar:D
Får lön imorgon plus så fick jag tvåhundra extra utöver de pengar jag brukar få så lite mer än vanligt denna måndag & tisdag, det tackar man inte nej till :)
Sedan fick jag även Agria brev ang försäkring till Lisen som min God Man ska kolla igenom imorgon.
Nu känns det som att jag ska lägga mig i min säng och mysa med min nya Veckorevyn och äta mackor med nutella & jordnötssmör.
Mys som fan! :D
Men först, ett par bilder som jag brukar ha längst ner i mina inlägg.
Sedan, varför har alla slutat kommentera i min blogg?










Kommentarer
Postat av: Cassandra aka Cazii

Hej hej jag kommenterar xD hähä

2009-12-23 @ 18:15:12
URL: http://cazy.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0