En hörapparat på service...



bild 1. Vänster öra utan apparat (bilden är tagen mot en spegel så därför ser det ut som höger öra, men det är vänster :)
bild 2. det ör jobbigt & krävande att bara höra med ett öra :S
bild 3. Höger öra har apparat i tack & lov :)

Nu är jag typ döv på vänstra örat. Min vänstra hörapparat var tydligen trasig så jag får hämta den imorgon igen. Känns lite konstigt och jobbigt att bara höra på höger öra, det är ingen lätt match, för det blir att jag får lättare huvudvärk etc nu när jag bara hör med ett öra.. Tur att det är höger öra som jag hör med eftersom jag alltid pratar i telefon mot det örat :)

När jag kom hem, vilket var ganska nyligen så satte jag igång med att klippa Lisens klor, för vissa av dem var för långa. Lisen ville inte alls gå med på det med efter x antal rivmärken samt huggmärken på mina händer så gick det..

Snart kommer min älskling hit iaf, så då blir det att gå till affären och handla.

Nu är det mörkt ute, usch det är deprimerande. Blir att tända ljus tror jag och kolla på en dokumentär på Tv3 om en 16årig flicka som fastnat i babystadiet både fysiskt och mentalt.. Klockan 20.00 börjar den :p

Puss

Kommentarer
Postat av: Natursmycken

Jätte fin blogg, Ha en trevlig helg! Besök vår blog för att hitta fina naturliga smycken till Julklapp / NatursmyckenUF

2009-12-11 @ 16:13:23
URL: http://natursmycken.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0