Snart fredag igen :D

Fredagar är bästa dan på hela veckan fan! Jag & Mija drar till Motala imorn o stannar tills på söndan. Mijas mamma bor där oxå, så vi sover där :)
Idag e det rejält varmt ute! precis vad vi längtat efter. Blir att sola i vasaparken idag med Mija o några =) Kanske Diia?

Becks e tydligen sjuk, för annars skulle hon kommit hit o hämtat sina saker.

Vi slutade jobbet vid 13, för det fanns inte mkt att göra på eftermiddan. Fick med mig mat hem - igen. Najs, jag slipper laga mat=) har både spaghetti&köttfärssås, pasta m skinksås och ris + korvstroganoff o sen var d visst nåt annat oxå som jag inte minns nu;) O bröd fick jag oxå med hem =)

Nu ska jag diska, bädda rent i sängen, byta kläder t ngt mer svalare o sen ut i solen. See ya!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0