Massa känslor i ett enda virrvarr

Helgen har varit full utav känslor, både negativa o positiva. Igår fyllde Sebbe 20 år o under kvällen hade vi jättekul, vi förfestade hos honom, drack en hel del o sen blev det utgång till Hugo. Sov hos Sebbe inatt igen. Men nu är jag hemma iaf, har ätit mat, stoppat tvätten i tvättstugan, osv.
Måste bara duscha, o diska.. Blää.

Grät förut idag, massa ångest, Sebbe o jag gick till polishuset, men det var stängt idag. En av killarna gick förbi mig idag o han mötte min blick dessutom. Har aldrig haft en sån hemsk känsla innanför mig!

Blir att lägga sig tidigt ikväll. Först blir det film o popcorn med Sebbe, sen sova.
Nu väntar jag på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga den, sen så ska jag duscha.

Bilder från helgen kmr senare o på bdb oxå:)

Puss!  ♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0