Måndag

Snart ska jag åka hem till familjen för min bror fyller år idag. Men innan dess måste jag dra t Ica o panta burkar från helgen, orkade inte göra det igår..

Lite mer folk på jobbet idag, det känns bra =)

Imorn är det möte med mig, Jill & min god man. Jag har dåligt med pengar nu, sen allt det där hände, blev tvungen att betala både läkarbesök, medeciner + att min mobilräkning var hög o kmr vara ännu högre nästa månad. Mest pga alla samtal mam måste ringa, det var en fördel när jag bodde hemma att jag kunde ringa från hemtelefonen men nu har jag bara mobil o måste ringa från den till alla, jobbigt äre. Dessutom är det svindyrt att lyssna på alla meddelanden på telefonsvararen så nu ska jag nog prata in ett meddelande o be alla att de inte bör prata in för att jag ändå inte kmr att lyssna plus att de får smsa istället för det blir billigare för mig.

Well, nu ska jag fixa mig & panta burkarna...

Byebye

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0