Lalalaa

Jag befinner mig hemma hos Sebbe oh har tråkigt=/ Har precis käkat o så, o nu ere typ två timmar kvar tills det börjar hända grejer, fest alltså:P Men nu sitter jag vid hans data o tråkar.. Är rastlös som fan, inget att göra..
Btw, Sebbe fyller år idag som sagt:) han har fått fina paket, men inget av mig (A), har ju inga pengar :(

Var skitsur förut när jag var hemma o kollade efter kläder. Mina finaste kläder finns FORTFARANDE kvar hos polisen. jag tror jag dör snart, mina favvoleggings två st, linnen, min bästa BH, trosor & strumpor. Va fan ska jag göra?? :S

Jag tror inte nån ringt till polisen trots att jag tjatat. Själv kan jag inte ringa, har varken nummer + att det e sjukt jobbigt att prata i telefon, vet heller inte vad jag ska säga till dem, SNUTJÄVLAR :@

Snart får nån köpa nya kläder åt mig, mina bästa kläder fan ( o de dyraste )

Nein, sebbe läser över axlen på mig, så måste dra, byebye

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0