Fredag, lördag & söndag

I fredags kom Sebbe hem till mig. Han sov över oxå. Vi träffade Mija, Yim, Sunita o några andra. Jag, Mija & Sebbe förfestade hemma hos mig o sen drog vi t Otten. Sebbe o jag kom hem t mig vid 2 på natten kanske, tidigare än vad jag brukar. Igår vaknade vi rätt tidigt dessutom, käkade frukost o sen kom Mija så då åt vi lunch, pyttipanna med stekt ägg.
Därefter blonderade Mija mitt hår, resultatet blev både ljusblont o orange :) jaja, snyggt ändå :P hehe..
Sen drog vi hem till Mija o fixade lite, och sen tillbaka hem till mig där vi hade fest hemma hos mig. Det kom en del folk o kul vare! :D
Så skildes de flesta åt sen, jag följde med Sebbe hem på natten sen o sov hos honom. Idag vaknade vi rätt sent, käkade o åkte hem till mig. Mija kom förbi sen o käkade mat, spagetti o köttfärssås.
Sen fixade hon mitt hår en gn till med tredje blonderingsflaskan o resultatet blev lite bättre. Nu ska jag låta håret få vila så bleker jag det om ett par veckor igen.
Sebbe har åkt t Småland, eller nu sitter han på tåget. MIja åkte hem nyss så nu sitter jag i min lägenhet alldeles ensam. Har iaf städat idag o ska tvätta vid 17.. Sen blir det att åka hem t Maja för filmkväll. Sen hem o sova, ska ju upp o jobba imorn :D
Ska ta nåt att äta, o sen fixa lite.. ska t Ica oxå o panta burkar + köpa yoghurt.. =)

Well, lite bilder från helgen då??



Jag :P



Mija <3



Jag igen.. xD


nej, nu ska ja käka o sen dra till Ica, ha d bra alla läsare!

Och grattis brorsan Tomas som fyller 19 år imorn!:D<3

Grattis även till Malin som fyller 18 imorn.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Fan vad snygg du är på sista bilden! Finfint hår :) Inte hunnit läsa nåt här, men ville bara kommentera bilden nu :P Hinner inte mer, får kolla senare.

2009-08-08 @ 16:51:41
URL: http://metrobloggen.se/mindy

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0