Fredag & augustifest=)

Augustifesten började i onsdags, och i onsdags var jag & Sebbe med carro & pablo o kollade på fyrverkerierna o sen igår var jag med Diia, Sebbe, Mija, Jackie, Martin och en massa andra. Vi gick först till Rix Fm festivalen men det var tråkigt så efter en drygt halvtimma drog vi tbx t stan där vi gick på krogen o tog en öl. (jag blev bjuden)  Sen så gick vi ner t Rådhuset o där åkte jag & Diia en karusell (diia bjöd, mest för att hon var fuller;) , skitkul vare! Sen blev d donken o snack med massa folk, sen tog jag bussen hem, för var skittrött.;)
Idag vaknade jag sju men lyckades ändå vara på jobbet kvart över sju, duktigt va?
Idag ska jag kanske festa o sen utgång, man har ju biljetter :D
Eller d blir förfest hemma hos Jackie tror jag:P
Imorn kommer Shara t mig=) Vi får se vad vi gör, förhoppningsvis hittar vi fest^^
Snart ska jag till stan för att gå på marknad, men kan inte köpa nåt, för har bara tusen kr att leva för denna månad, räkningarna var många denna månad som sagt. 200 spänn har jag bränt på mat o nu återstår en tusenlapp resten av månaden ända fram till 18 augusti. Så fattig har jag aldrig varit och jag kmr inte sätta min fot hos nån doktor lr köpa medicin. Jag måste tyvärr köpa hörapparatsbatterier o medicin men det har inte jag råd med denna månad.
Hoppas mitt bostadstillägg kommer i år!!
Saknar Platå i lkpg, vill dit o dansa hela natten lång! Älskar stället!
Så fort jag får pengar igen o bostadstillägg så ska jag boka tid hos frisören för att blondera om håret o det ska bli ljusare oxå, det kostar, men inte så farligt egentligen.. max 800 kr iaf, man får jämföra lite ;)
Sen ska jag börja spara till min tatuering=) Och åka till Ikea o även lägga undan lite till tv:bänk o handdukar, badlakan + underlakan=)
Gardiner pallar jag inte fixa, behöver gardinstänger ändå o såna äger jag inte heller.
Massor man måste köpa egentligen, behöver fotvård, nagelvård, hårinpackning, hygiengrejer, glödlampor, taklampor osv osv..   Blääh!
Nej, nu ska jag ut o röka, sen fixa mig o sen dra t stan o se vad som kan tänkas hända där . Btw, hela norrköping är ute, lite jobbigt, en aning:P




PUSS!

Fler bilder finns på   http://nb89.bilddagboken.se

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0