Fest idag!

wiie, nu är jag taggad! Som f*n ;)
Om en timma ungefär kommer folket till mig=)
Drickan är i kylen, lägenheten städad, jag halvt fixad o Martin kollar tv hos mig. :P

Igår var jag hemma hos min familj o träffade syster Therese med barnen, faster & farmor + hennes sambo. Det var rätt najs, vi grillade o snackade:)

Ska hem igen imorn, för SONIA fyller hela 14 år! Grattis, älskade syster <3
Måste fixa present!

På måndag ska jag t jobbet igen iaf, mår mkt bättre nu o mensen är slut för den här gången.
Dessvärre är det inte lika bra med ekonomin just nu, mkt att betala nu i augusti.. Blä för det! och maten börjar ta slut hemma i kylskåpet så det blir att storhandla när pengarna har kommit nu på onsdag.

Plus köpa ordentliga presenter till bror o syster, de har inte fått ngt särskilt , jag har varit lite dum med pengarna + massor utav utgifter såklart, o mer väntar med mobilräkning, läkarbesök, och annat roligt. (Not)

Nej, nu ska jag fixa mig!

Lite bilder fösrt då=)




Bild 1. Therese & Simon.  Bild 2. Jag i resecentrum.  Bild 3. Jag på bussen..  Bild 4. Lite av drickan i mitt kylskåp till festen ikväll=)


Byebye så länge & glöm inte att kommentera! (A)



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0