=)



♥   Yeah, bra dag idag hittills :) Sov hos sebbe inatt som sagt o kom hem från jobbet för typ en trekvart sen. Har duschat & fixat o nu ska jag fixa med sakerna som jag köpte igår på Ikea.


Jag köpte:

Vit golvlampa
♦ Fyra röda ljuslyktor
♦ Blockljus
♦ 3 badlakan i färgerna grön, blå & svart + en mindre handduk svart
♦ Påslakanset svartvit/blommigt + två vita underlakan
♦ Fyra glas till både kalla & varma drycker
♦ Glödlampor
♦ 2 svarta filtar




SUMMA ; 773 :-     KVAR; 227 :-



Sebbe & jag tog tåget till Lkpg o sen tians buss. Och nej, han har inte körkort (svar på en kommentar till mamma)

Det var jättenajs att komma bort från stan o umgås med Sebbe på Ikea i linköping:)
Oh sen att komma hem o mysa framför en komedi med både Sebbe & Kasandra=) Kulkul!

Idag ska jag träffa Diia vid 18-tiden. vad vi ska göra, vet jag inte ännu.
men kanske bara snacka med folket=)

Ska messa Mija o fråga hur hon mår, hon är sjuk:(

Imorn är det äntligen fredag! :D Jag & Sebbe ska t hans kompis o röka vattenpipa under kvällen men först så ska vi fika med carro & pablo :)

Pusshej ♥

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: maja

Kul att du köpt dig nya saker till lägenheten :) <3

jättefina bilder på dig o sebbe! den översta ger så mkt glädje och den andra så mkt mysighet :D

2009-08-27 @ 22:33:38
URL: http://realworld.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0