?

Hur kan man spy precis när man vaknat efter en mardröm? Detta hände mig igår, jag drömde världens hemskaste mardröm o den drömde jag inatt med. Men igår spydde jag direkt när jag gick upp. Trodde jag skulle svimma. Hade så ont i huvet + världens mensvärk. o sen en mardröm som verkligen tog kål på mig. Har haft den drömmen nu två nätter på raken. Hur ska jag våga sova nu då?

Träffade Mats & Maria igår iaf, vi var först hemma hos mig, sen på stan för att leta fjädrar till Mats som han ska på en maskeradfest o sen hem t mig igen för att käka, o så var vi hos mig ett bra tag o typ flummade:P Sen drog vi ner t deras kompis Martina o var med henne plus var på Världens bar där maria o jag delade på en stor stark:)

Sen typ så gick vi hem t mig, Maria & Mats sov över. Mats väckte mig typ kvart över sju imorse, men jag somnade om, var för trött för att ens bry mig om omvärlden, haha. Maria stack väldigt fort iaf, hon åkte ju på kryssning idag:P
Mats o jag sov vidare fram till halv ett ungefär, då blev d frukost o sen så kom Sebbe o då gick Mats :)

Sebbe o jag har umgåtts hela dan, typ kollat film, varit o fikat på Coffee House med Carro & Linda o sen kollat film igen, hehe. Han åkte för fyrtio minuter sen iaf.

Så hemma sitter jag alldeles ensam. ska käka kvällsmat nu iaf, o sen kolla tv.

Imorn ska jag träffa Diia, på fredag ska jag hem till familjen, o på kvällen äre fest hos mig(Y)
På lördag med, haha :D Får se vad som händer o hur jag mår..

Ska till kvinnokliniken imorn IGEN, att detta aldrig kan sluta! Blir störd snart på det, 300 spänn till att betala sen då.. kul, eller inte. Har iaf sagt upp en del tillval på min mobil som messenger, mail i mobilen & tremobil surf 3:-per dag för att det helt enkelt blir för dyrt. Tur att jag har 640 kr mer nästa månad för då slutar de dra för mitt busskort:) då får jag åka 3 hela månader gratis:D Det e najs iaf=)

Näe, nu måste jag fixa kvällskäk o dricka vatten, är precis torr i mun..


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0