Blond o dum?? Njae, blond & het maybe?



Blonderade utväxten o mer på längderna:)



Yep, äkta fjortis-posen??



Ser naken ut, men det är jag inte:P



Hey, jag ser ut som en tvätt-äkta fjortis & kanske är jag det oxå? Med fejkblont hår, foundation, poserna, o allt?

Många säger att fjortis är ett beteende, men för mig är fjortis inget negativt. Fjortis kan vara typ allt. Det finns extrema fjortisar med översminkade ansikten, sönderfärgat hår o så dessa kläder som är ute ena dan o inne nästa.
Sen finns det "emofjortisarna", De med svart hår, svart kajal, målar på sig själva, häng, cheap monday, converse, kedjor, osv. Finns många olika fjortisar helt enkelt.
Jag tillhör nog den kategorin med fejkblont hår o foundation, men översminkad är jag inte iaf ;)

Jaja, fjortisar är ngt som kan diskuteras hejvilt o det är jämt ngt negativt tkr alla tydligen.. Är det en livsstil, klädstil, beteende lr alla tre? jag skulle nog säga allt o inget:P

Snart blir det stan, om ett par timmar.. ska åka t mija då, men innan det ska jag pyssla lite i lägenheten, käka o diska. -.-

See ya!

Kommentarer
Postat av: maja

oh, översta bilden gillar jag, fin flicka<3 ^^

o de där med fjortis, håller med om att det inte behöver vara negativt som många tycker.. jag ser det mest som beteende, men även lite utseendemässigt :P

2009-08-27 @ 22:36:25
URL: http://realworld.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0