Bad bad bad




Nu mår jag så äckligt dåligt igen. Var hemma från jobbet igår, o är hemma idag igen. Drömmer för mkt mardrömmar, har haft lite feber, mensvärk som det skriker ut om plus huvudvärk.. Känns som om jag kmr dö:/ Mardrömmarna jag har om nätterna gör så att jag helt enkelt inte klarar av att vara normal under dagen och dessutom har mina hallucinationer kommit tillbaka... Bara blä helt enkelt.
Har ätit frukost o dammat av lite i köket, nu ska jag väl fortsätta sitta vid datan, ta en rökpaus, duscha, diska o sen åka ner t stan för att träffa mats & maria. Ska ta med dem hem t mig sen, för stan känns otroligt olockande just nu.
På fredag ska jag hem t familjen, Therese med barn kommer o så lite annan släkt, farmor bland annat tror jag=)
Imorn ska jag träffa Sebbe igen, på torsdag vara med Diia & Mija<3 o sen vet jag inte.
Måste gå t jobbet imorn, måste gå t jobbet imorn! Sluta stör mig om nätterna, mardrömmar o framförallt, sluta ge mig hallucinationer, dumma hjärna!






Nu ska jag röka o sen städa lite. Byebye

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0