<3

Har inte sett mina katter på över två, tre veckor typ.. Har ju flyttat hemifrån o inte åkt hem till familjen ännu.

Men snart får jag träffa både familj & katterna.
Tirami kmr inte leva så länge till, så jag måste mysa extra med henne, annars kmr jag må dåligt.

Kimra är typ 8 månader gammal, o fortfarande busig vad jag sett på bilderna som min syster lagt ut på sin bilddagbok.

Har totalt glömt bort kattbloggen, har varit så otroligt mycket nu på senaste tiden.

Lite bilder (snodda från syster)



KImra dricker ur ett vattenglas



Kimra tittar vad som kan finnas i vattenkannan :)



Kimra är söt!



Tirami nyvaken <3



Gräddslick ur skålen @ Tirami <3



Titta så söt man kan vara efter intensivt grädd-slickande <3

♥Kommentarer♥

♥Din åsikt här♥ :

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

E♥-postadress♥: (♥syns bara för mig♥)

♥Din bloggadress♥:

♥Skriv här♥: ♥OBS! Kommentarer från de som vill att jag ska kolla in deras bloggar ody,m är ej intressant så inget sånt tack!♥

Trackback
RSS 2.0