Rest in piece

Saknar dig fortfarande Tirami, älskade katt!

Tiden går så fort, snart är året slut. Första julen utan dig, det känns hårt. Och första julen med Kimra, det känns spännande. Jag har en kattunge hemma hos mig som heter Lisen, jag behöver någon frivillig som kan ta hand om henne över en natt, från julafton till juldagen.

Denna blogg är det ju ingen som läser, men jag bloggar ändå, känns ju kul. Gillar ju att skriva så saksamma om ingen läser. Denna blogg har inte en enda kommentar faktiskt. Hehe

Tirami, vila i frid!<3

♥Kommentarer♥

♥Din åsikt här♥ :

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

E♥-postadress♥: (♥syns bara för mig♥)

♥Din bloggadress♥:

♥Skriv här♥: ♥OBS! Kommentarer från de som vill att jag ska kolla in deras bloggar ody,m är ej intressant så inget sånt tack!♥

Trackback
RSS 2.0