Bilder på Kimra.



Kimra kom till familjen för bara två månader sen ungefär, lite mer kanske. Hon har växt otroligt fort under den tiden, för när hon kom var hon så liten att man kunde ha henne i sina händer. Nu har hon växt och blivit mer än dubbelt så stor och hon växer fortfarande. Hon är bara omkring ett halvår gammal. Kimra är en Devon Rex katt. Många brukar tycka att de är så fula, men jag tycker hon är oemotståndligt söt. Hennes gula stora ögon kan uppfattas som läskiga för många, men hon är väldigt mörkgrå i pälsen så ögonen smälter in bra tycker jag. Nu lät denna text konstig, jag vet, jag har lite svårt för att formulera mig i ord ibland. På en av bilderna sitter Kimra på min axel. Hon älskar att sitta på folks axlar, varför vet jag inte.
Tirami som är så gammal hade svårt att acceptera Kimra till en början men nu har hon vant sig och de äter tillsammans ur samma matskål. Däremot är Kimra så busig, hon är ju bara en kattunge och Tirami brukar tycka att hon är jobbig. Så lite catfight kan det bli ibland, men sen så hittar Tirami sina ställen där hon får vara ifred.

♥Kommentarer♥

♥Din åsikt här♥ :

♥Namn♥:
Kom ihåg mig?

E♥-postadress♥: (♥syns bara för mig♥)

♥Din bloggadress♥:

♥Skriv här♥: ♥OBS! Kommentarer från de som vill att jag ska kolla in deras bloggar ody,m är ej intressant så inget sånt tack!♥

Trackback
RSS 2.0