Våren är här!

Våren är här nu. Ja i luften är det vår, solen värmer en och som börjar sakta men säkert att smälta. Synd att det är så kallt om nätterna bara. Och isen kunde man oxå slippa. Förhoppningsvis snöar det inte mer för det suger alltså! Äcklig snö är vi trötta på så tur att solen gör oss glada:) sitter på bussen påväg t jobbet nu, slutar 14:30 som vanligt, sen blir det hemåt som sagt.. Jag behöver inspiration till skrivandet här på Bloggen! Känner mig tom på det, så skriver bara meningslöst skit. Jag vet att jag utvecklat mitt skrivande framåt och bra men än är det inte helt bra. Så ni som läser, kommentera och ge tips på något som ni tycker jag ska skriva om. Det kan vara vad som helst. Film, musik, människor, med mera. Nej nu kan jag inte blogga mer, en ful tant satte sig bredvid mig bara för det. Min vanliga otur. snyteri bredvid mig gör hon med. Fräscht-.-

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0